وبلاگ شرکت لیزینگ ایران خودرو

میدان انتقاد و پیشنهاد آزاد شرکت لیزینگ ایران خودرو

وبلاگ شرکت لیزینگ ایران خودرو

میدان انتقاد و پیشنهاد آزاد شرکت لیزینگ ایران خودرو

قابل توجه مجدد مشتریان محترم لیزینگ ایران خودرو

هرچه میخواهد دل تنگت ایمیل کن.

ما منتظر دریافت ایمیل های شما هستیم.

لطفا کلیه درددل ها نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ایمیل فرمایید.

آدرس ایمیل ما : elicoir@yahoo.com

نظرات 1 + ارسال نظر
ارشاد میردامادی دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 13:25 http://mirdamad.net

با سلام و خسته نباشید
نمی دونم این وبلاگ رو آقای دکتر مهرعلی می خواند یا نه ... ولی اگر طی همین دو سه روزه این اتفاق خوش یومن برای من اوفتد خواهشمندم که جرائم بنده (طی نامه شماره ۸۹۵۱۵۰۲۳ اتوماسیون ) بر اساس لطف ایشان کامل بخشیده یا بصرتی کم شود که در این سال نو قادر به استفاده از ماشین خود باشم... لازم به ذکر است سال گذشته به دلیل مشکلات مالی ۸۰۰ هزار تومان جریمه را نتوانسته بودم بدهم و تسویه کنم و امسال وقتی برای رفع توقیف ماشین مجبور به پرداخت هزینه سنگین مالیات و خلافی و ... شدم و به لیزینگ مراجعه کردم دیدم جریمه ۸۰۰ هزار تومانی تبدل به ۳ میلیون تومان شده است ! عاجزانه می خواهم که روا ندانید کل عیدی و پاداش آخر سال خرج جریمه غیر متعارف و (شاید غیر شرعی) این سیستم شود

انشا ا... که میرسه ! ! !
پیام شما به واحد مربوطه ارسال شد.
لطفا به ایمیل وبلاگ یک شماره تماس ارسال فرمایید
با سپاس فراوان
Elicoir@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد