وبلاگ شرکت لیزینگ ایران خودرو

میدان انتقاد و پیشنهاد آزاد شرکت لیزینگ ایران خودرو

وبلاگ شرکت لیزینگ ایران خودرو

میدان انتقاد و پیشنهاد آزاد شرکت لیزینگ ایران خودرو

قابل توجه روابط عمومی شرکت لیزینگ ایران خودرو


با سلام

امیدوارم تامل این وبلاگ با شما خیلی وسیع و مثبت باشه

من میتونستم دست به قلم بشم و ایده بدم و صندوق نظرات رو پر کنم ولی احساس کردم علیرغم همی خوبیاش به دل من نمیچسبه واسه همین تصمیم گرفتم که این محیط آزاد رو درست کنم تا هم خودم ارتباط یکطرفه نداشته باشم و هم اینکه همه رو وارد یک میدان آزاد کنم.

من فکر می کنم این میدون بتون مشکلات فراوانی رو از دیدگاه همه ی کسانی که به نحوی به شرکت لیزینگ ایران خودرو ارتباط دارند (از من کارمند! گرفته تا مشتریان و .... ) کشف کنه؟

من مطمئنم کشف مشکلات احتمالی که همه جا ممکنه وجود داشته باشه میتونه با دقت نظر و وسعت نگرش مدیران نتنها حل بلکه به احسن تبدیل بشه.

بیشترین هدف من جلب نظرات و انتقال اونهاست.

امیدوارم پشت سر هم تو همین وبلاگ گزارشات رسیدگی روابط عمومی شرکت لیزینگ ایران خودرو و رفع فلان موضوع و فلان مسئله اعلام بشه .

برای شما و جناب آقای دکتر مهرعلی آرزوی موفقیت میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد